Fredag.

För er som undrar så isolerade jag mig själv från omvärlden igår.
Orkade inte snacka i tele eller svara på sms.
Eller skriva blogg heller för den delen.
Skönt ibland att bara vara, utan dator, tv och mobil
...


Toffe har blivit sjuk, magsjuka verkar det som, hoppas jag inte
blir sjuk sen! Blää..
Nånå, som ni alla vet är ju "män" extra sårbara och känsliga när dom
är sjuka, det är grymt synd om dom osv osv osv..
Ska hoppa i kläderna på ett tag och gå och handla lite åt honom :)


Förövrigt händer det väl inte allt för mycket, vi skulle till stan idag och sova
en natt hos Toffies pappa, men nu går det ju inte..
Trist...jag som hade velat träffa mina vänner och min familj!:/
Alltid är det nåt...snörök, punka eller sjukdom...nånå..
Kommer fler gånger förhoppningsvis :)

Nu ska jag göra kaffe osv osv...

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0