Bloggen är igång igen!!! :)

Som den datanörd jag är har jag klivit upp tidigare än Toffie bara för att
få nöta lite dator :b
Var alltså till stan igår, blev som vanligt en grymt stressande resa...

Nå hann iallafall besöka mamma, Kalle och lillebror.
Tina, Hannah och alla andra får jag hälsa på en annan gång:(
<3<3<3
Trist! Såg framemot att få träffa alla igår redan...nånå..
Det är så när man måste stressa och göra andras ärenden...ja ursäkta men
jag tycker det är extremt stressande att åka in till stan och göra andras uppgifter...
Man hinner som själv inte planera desto mer då, för då vet man att man ändå inte hinner...
Vet inte om nån förstod exakt vad jag menade...men skitsamma.
Stressad var jag då, då pulsen var uppe i 94 fast jag "tog det lugnt" :b




Det har hänt massa annat roligt oxå säkert, men jag orkar då inte skriva ner något :b



Idag tänkte jag iallafall kila över till Linda och lämna Amandas dopkort+present:)
Inte nu för att det är värsta grejen eller så, men det är väl tanken som räknas ? :b



Lite bilder ska väl också komma upp snart :) Måste låna kameran igen och föra över lite pics...
Jo...ska kolla mobilen också...nåjo..men mer uppdatering kommer snart igen! :p
Nu har ni en blogg till att läsa....så att säga :P
Det är väl nice? :P



Äh...ska sluta svamla.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0