Bilderna har inget med inlägget att göra:b

Still going strong :b Haha nää men märker att bloggen är
rätt populär trots att jag inte uppdaterat på senaste..eller ja nu har jag
ju uppdaterat...


Vaknade till halv nio nyheterna på radio, kunde inte somna om,
så klev upp, tänkte jag ska nörda en stund sen måste jag fan börja
med detta hushållsarbetet.
Jag skojar inte när jag säger att det ser ut som faaaan här!
Katthår ÖVERALLT, diskhögen växer, växer, växer och växer!
Förra veckans rentvättade kläder ligger ännu i tvättkorgen, har fan inte orkat vika in
dom...
Allt är upp och ner...jag började fundera om det verkligen bara
är Toffie som stökar ??? Säkert har jag också ett finger med i spelet..
Men inte lika mycket ! :b
Städar man får man stöka :P hahahhöhöhöhö



Nä att jag ska nog göra lite kaffe...hörs snart!




Lillebror & Storebror
Mina fantastiska, härliga, underbara och älskade bröder!
Vad hade jag gjort utan er?
<3<3<3



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0