Ångest?

Jo alltså jag får fan ångest när jag inte uppdaterar här eftersom
det är så många som klickar in sig hit och vill läsa min blogg :b
Tycker faktiskt det är kul att kolla statistiken varje dag, så olika varje gång,
och varje gång har antalet läsare ökat också :)
Yeaaah..
Inte nu för att jag själv anser mig ha något intressant liv, men antar att man
läser bloggar i brist på sysselsättning också :b hehe.


Idag har jag inte gjort något som jag sagt att jag skulle göra , förutom att
måla det första varvet på lampan :b
Har lagat käk och ritat lite, mer än så har jag inte orkat göra.
Städningen får jag ta imorn, får väl ställa klockan eller nåt sånt..
Bäst för den där tanten att hon kommer imorn också!


Nä jag ska väl kolla runt på dom få bloggar jag brukar läsa, snöa lite på Flashback
och invänta Ida till chatten på Facebook ;)
Yeps!
Hörs väl sen säkert! :)




Mojängen som BebiZ sitter i , det är den som
ska bli en lampa ;)



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0