Alltså dessa kommentarer...så att säga.

Börjar bli lite less på att det är massa människor som läser här
varje dag UTAN att kommentera något :P
Peka är ganska duktig på att kommentera iallafall ;) Tack för det!

Får väl några onödiga skitkommentarer då och då som jag inte ens is publicera,
eller det beror på om innehållet är rumsrent eller inte så att säga...
Fast jag är väl inte heller så bra på att kommentera i folks bloggar, läser iofs inte så
många, men ändå, jag kan dra till med nån kommentar ibland iallafall, för jag vet
att man kan bli lite så där glad av att få en ny kommentar :D

Eller är det bara jag som tycker så ? :b


Smsar lite med Ida, vi har FETA planer på g vettni;)
Hennes man verkade vara lite skeptisk till att komma till byn,
men förhoppningsvis använder Ida sin charm till att få honom att åka hit ;)
HÖHÖ.

Nåjo, men ska kolla runt lite...


PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Det är ju mera dött på det här med att kommentera, jag skyller på årstiden ;)

2011-01-06 @ 02:26:55
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Yeeeeeejj! En kommentar :) Tack Emma ! :)

2011-01-06 @ 02:32:00
Postat av: Peka

Jag läser oftast med mobilen och då ids jag inte kommentera så ofta. Och så beror det på om jag har nåt att säga om inlägget :P

Sen brukar jag ofta glömma vilka inlägg hos vem jag kommenterat. Och många svarar ju där.. Så då brukar jag ju inte veta om nån skriver nåt mer där :/

2011-01-06 @ 11:00:36
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Ida

Hurru att de där med att charma gick ju inte så bra. Men om jag kan charma min lilla mamma så kommer jag i veckan :) Annars kanske du får he dig iväg hit :D

2011-01-08 @ 02:14:38
URL: http://idasundman.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vi får båda två lägga på vår charm ;)

2011-01-08 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0