2011-01-01

Goddag!


Orkade inte uppdatera desto mer igår, jag och grabbarna var ute på byn och gled i nån timme,
åkte hem och käkade, for sedan ut på byn igen för att skjuta raketer.
Åkte ut på isvägen då vi var helt ensamma där och avfyrade några stycken, jag har sedan
jag var liten alltid varit lite rädd för raketer och pang pang, så grabbarna fick tända raketerna.

Efter en stund kom det fler bilar som också avfyrade lite fyrverkeripjäser, och det slutade med att vi hade
en helt egen fyrverkerishow där på isen :) Mycket fint!
Nyktert, lugnt och alldeles underbart med två personer jag älskar väldigt högt!<3<3<3

Min bästa födelsedag hittills! Tack! <3<3<3


Nu ska jag käka lite kyckling och broccolipaj :)
Vi hörs!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0