Tack snälla Nina! :)

Nu har Nina fixat bloggen, och tack för det! :)
Blev ju asbra! :) Lila är en av mina favoritfärger dessutom :)
Tusen tusen tack! :)
Här får du en länkning ;)



Vart på Apoteket och Konka med Linda, vi gör mest såna där pensionärssysslor såsom
att handla och städa bort hund och katthår ;) höhöhö
Linda åkte hem med lillan, jag ska åka dit här på en liten stund,
var tvungen att betala bort lite räkningar...ja redan nu, känns bättre att
få det bortgjort så fort som möjligt.
Jooooooo...


Idag ska min man få lövstek och strips, med en liten sallad till, plus att
jag köpte vitlök och persiljesmör :)
Nam nam!
Såg att jag ska skriva vad jag ätit idag i den där listan...höhöhöhö
-skriver väl ner samma sak , fast senare då :b

Jojo..men vi hörs sen ! :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: ninanina

blir du less på färgen är det bara att gå in på design och ändra, det är ganska lätt!

2011-02-21 @ 20:37:35
URL: http://ninavonkork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0