Rubriker är inte roliga.

Haft besök igen :) Är faktiskt bra, slipper jag undan städningen ett tag :P
Höhöhö. Linda och Amanda tänkte komma tillbaka sen igen :)
Nice med sällskap!
Här har ni nån bild också :)




Annat då?
Tänkte väl göra ugnspannkaka till middag idag, det blir väl bra?
Toffe visste inte om han gillade det?
Hallå , vem har inte ätit ugnspannkaka nångång? :b hehe
Äh det löser sig.


Jäkla vad mina katter blir svartsjuka när Amanda och Linda är här, speciellt TarZan,
det är som att han "vaktar" mig, för han släpper mig inte med blicken och så
ska han vara med överallt :P
Hehe söööt!

Ja just ja..ska släppa in Degiz..
Vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Peka

Gör fläskpannkaka till honom då ;)

Bacon är ju gott!

2011-02-18 @ 14:52:04
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0