Jobbig dag idag...

Ja fyfan , var riktigt nära att smälla med en lastbil nyss..
Körde Toffie till Vinsa, när jag ska köra ut kommer en fet lastbil i hög hastighet och
vi var så jävla nära varann så det hade kunnat sluta riktigt jävla illa.
Jag skojar inte när jag säger att det var typ fem cm ifrån!
Jävla tur att man hann väja eller va fan det heter....

Undra vad jag ska göra nu ?
Finns att göra, såsom tvätta kläder, diska och städa, men ärligt talat
orkar jag inte göra ett skit av ovan nämnda.
Drar ut på det så länge det går! Jodå!
Träningen gick också åt pipsvängen! Tappade suget helt enkelt..



Nu ringer det........



Nu är det på gång ;)



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0