Idag stormar det ute...typ.

Har fan inget att göra så jag skriver ner nåt helt ointressant här i
bloggen. Eller egentligen måste jag städa och hela det där köret,
men orkar inte ta tag i det nu.
Måste på Konka och inhandla diskmedel och sen vidare på Apoteket.
För en gångs skull ska jag inte inhandla något till mig själv där.
Eller kanske, men mest till katterna :b
Hört att det går mask hos katterna i byn så ska ta och ge mina barn en liten kur.
DegiZ springer ju ute så....


Alltså det där med gymmet där, haha, vi kom fram till att det inte var vår grej :b
Och jag visste det egentligen från början, men ville iallafall prova på.
Istället ska vi börja promenera som fan, när vädret tillåter så att säga..
Måste ju gå ner några kilo till festivalen ju ;)
För där ska vi röja, jag och Linda ;)
Jo så att så äre!

Nu ska jag ta en påtår!



På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0