Hej igen :)

Nu är jag i skick att skriva lite igen :b
Haha!
Nemen vår lilla mys/vinkväll var faktiskt grymt trevlig :)
Efter några glas här hemma började vi fundera på att åka in till
stan, och det gjorde vi :)

Åkte på nån tråkig fest där Erik var, vi var väl inte så förtjusta i vad
som snackades där, så vi drog till Landströms, efter det gick vi på
Arran:)

Det drack och det dansades:) Jag vill inte ens åka hem först, men snäll som Linda är
drog dom varvet medans jag var kvar på krogen en stund till :)
Sen åkte vi mot byn iallafall, Lindas snälla lillebror som körde hem oss:)

Nåjo, måste göras om fler gånger! :)


Nu ska jag bara ligga på soffan och kolla film :)
Listhistorian tar vi sen...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0