Här ska det vara en rubrik.

Hej!

Jag, Linda och Amanda åkte till stan för att gratta Leo :)
Vi hann vara på några ställen innan vi for på kalas :)
Hittade korgar på Jysk, men köpte endast två, dom var ju inte
direkt billiga om man säger så..
Men två får duga, dom två sista köper vi en annan gång :b
Linda köpte garn, jag ska sticka en väska till henne :)


Både Leo och Liam fick varsin present av oss :)
Det bjöds på tårta och kakor, satt fint i kistan om man säger så ! :P höhö
<3





<3<3<3



Jag och Toffie har varit på Konka och köpt mat, blir räksallad idag :)
Sallad är gott :)
Tänkte ta tag i den där listan också här på ett tag...
Men nu ska jag glo runt lite..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0