Godmorgon kära vänner/ovänner:)

Vaknat för en stund sen. Låg och mös ett tag plus att jag försökte bli kvitt min
ångest som jag fått av medicinen jag käkar nu, då jag har väldigt jobbiga
drömmar...då menar jag väääääääldigt jobbiga drömmar.
Fick ett bra tips av Ylva, tackar för det :) Jag ska ge den här medicinen
jag får nu en chans, sen ger jag nog upp och kanske testar :)
KBT har jag iallafall blivit inskriven på, känns bra :)



Det är fortfarande kallt här i byn, jag ska nog bara städa och dona idag tror jag,
kan behövas, när man har tre katter och en karl som härjar ;b höhö
Fast först tänkte jag väl börja med att lägga igång en panna kaffe.
Behövs för att jag ska komma igång ;) hehe.


Nånå....jag återkommer!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Grattis till KBTn! Jag hoppas, och tror, verkligen att det funkar för dig!

Jag hade också såna jääävulska mardrömmar av en medicin jag käkade. Kommer dock inte ihåg vilken det var. Men det var riktigt vidriga mardrömmar. Hoppas det går över!

2011-02-18 @ 11:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0