Godmorgon!

Gulligt att ni gillade mina lyktor :)
Peka, du kan ju prova måla själva glaset innan? Tänkte själv på det faktiskt,
då kanske färgen lyser igenom sockret :)
Och Ida, ja det är ägg jag använt :) Fast inte gulan utan bara äggvitan,
så penslade jag in glaset med vitan och sen rullade jag burken i socker :)
Enkelt! :) hehe
Kanske får göra en egen kategori till mitt pyssel sen ;)



Förövrigt sitter jag och väntar på att kylan ska avta lite, för jag har verkligen ingen lust att
ta bussen till stan idag.
Men det är väl ett måste om Toffe nu nekar mig att ta bilen ;) hehe
Hoff..kul om  bilen skulle haverera eller nåt...fryser ju ihjäl :P
Nä men att..nog är det ju många som tar bilen ändå...
Nå vi ser ju ..


Nåjo..nu ska jag dricka lite kaffe och klä på mig!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Peka

Jaa haha så kan man ju såklart göra :P

Det går nog bra att åka med bilen. Stanna inte längst vägen och skit eller nåt bara ;)

2011-02-17 @ 09:25:57
URL: http://pekasrosa.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0