En trött dam.

Har haft besök av Linda och Amanda :)
Både jag och Linda känner oss aptrötta så får se hur det blir
med vår gymhistoria ;b
Alltid jobbigt att påbörja något känner jag :b hehe


Idag ska jag iallafall laga lite kycklinggryta till min man, har egentligen ingen
ork, men man måste ju :) Höhö.
Ska nörda framför datorn en stund först :p



Alltså förut när jag skrev blogg skrev jag ju hur många inlägg som helst om dan,
vad fan skrev jag då om?
Varje gång jag loggar in nu har jag aldrig en susning om vad fan jag ska skriva om :P
Blir bara pannkaka av allt.
Nånå...det släpper väl ..nångång..säkert...
Nä hoff...nu måste jag lägga disken i blöt och börja göra nåt vettigt..


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0