Dålig uppdatering.

Hoff sådär! Nu är jag ikapp med den där jävla listan också!
Igår låg jag bakis här hemma, så orkade inte vara social eller sitta vid
datorn heller för den delen :P

Iallafall, for med Lisso på puben här i byn i fredags, vi skulle
väl egentligen bara dricka nån öl eller två, men det
slutade ju med att vi båda vart lite på fyllan om man säger så ;P haha.
Träffade även Starboy och Kalle, Starboy var på bjuda humör,
så resten av kvällen bjöds av honom :)
Mycket snällt!
Puben höll öppet så länge vi var kvar, det var rätt fränt ändå :P hehe.
Nåväl...väl hemma...alkoholen måste ha slagit till då :P
Jag somnar nämligen på dass med nerdragna byxor, ramlar från dasset efter ca en halvtimme
och somnar sedan på dassgolvet :b
Vilken härlig syn!!! hahahahahahahahahaha

Vaknar väl efter nån timma och går och lägger mig i sängen.
Men alltså, det här var då första gången jag någonsin somnat på dass med nerdragna byxor:P
Äh..lite kul måste man ju ha :b


Jojo..men nu ska jag dricka mer kaffe!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0