Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Eftersom jag är en person som lätt får ångest, så finns det väl tusen
grejer jag ångrar, egenligen.
Men efter alla dessa år kan jag hantera min ångest någorlunda bra.

Det jag har gjort i mitt "tidigare liv" ångrar jag däremot inte.
Det har tagit mig hit jag är idag, och det har gjort mig till en bättre människa.
När jag tänker tillbaka inser jag hur långt jag har kommit, därför känner jag ingen ånger över
det.
Visst finns det säkert saker jag gjort som jag ångrat just då, men som sagt, nu när
man ser tillbaka var det kanske bara bra att man var som man var..


Ursäkta men jag är väldigt dålig på att förklara :D

Kommentarer
Postat av: nina

det är helt enkelt ingen idé att ångra nåt man aldrig kommer kunna göra ogjort ändå .-)

2011-02-18 @ 19:51:25
URL: http://ninavonkork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0