.bkvfgdfgs.

Ja hej!

Till att börja med kan jag ju svara på din fråga Pekis.
Den högsta chefen ska komma hit för att besikta lägenheten igen.
Vi har ju klagat på en del grejer och vägrar ge oss förrän vi får rätt.
Chefen för Kbab här i byn är känd för att vara sur och tvär så därför
har hon bett den högsta chefen att också följa med så får han
utifrån det han ser bestämma vad som ska fixas eller inte.
Är en hel del grejer faktiskt..så imorn ska jag verkligen passa på
att klaga över minsta lilla :b



Nåt annat händer väl inte, jag och Toffie var förbi på sjukan här i byn och köpte
oss varsitt månadskort på gymmet :p
Nu måste jag bara få Linda att också inhandla ett så jag har nån att gymma med :b
Jag är som säkert sagts förut, inte någon gymmänniska utan är mer för
lagsporter och sånt där kul:P
Men om nån annan också hakar på till gymmet så kan jag väl offra mig :P
Träning är ju bra har jag hört :D


Jojo , ska väl kolla runt lite..

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Men passa dig, du kanske får en sån där kondition! Hört talas om det, men själv aldrig upplevt det :/

2011-02-02 @ 19:32:21
Postat av: Kicki

haha ja jag får försöka att inte ta i så hårt ;)

2011-02-02 @ 19:39:59
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0