Bara gnäll, inget tvång att läsa!

Nu är sista maskinen i klädväg på, bara sängkläderna och handdukarna kvar.
Så himla skojigt tycker jag ! :b
Hade vart mycket enklare med en egen tvättmaskin här hemma, men kbab
äcklet där trotsade ju emot och bar upp badkaret igen, även fast vi inte ville....
Så nån maskin är ju inget att tala om nu..

Renovering var det sen då?
Jahaja..vi skulle minsann få titta på olika prover...men inte än.
Har väl gått två veckor tror jag, enda som hänt är att nån
gubbe varit hit och mätt nåt på dass...
Jaja, man kan inte alltid få som man vill ....

Medans vi ändå håller på...nä jag ska sluta gnälla.Man kommer
inte långt på att gnälla heller....ja voi herra.
Undra vad man ska spisa idag då? Äh vi bantar!
:b

Näää...nu ska jag göra nåt annat.
Typ gnälla lite för mig själv.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0