Stress och håravfall.

För tre timmar sen skrev jag godnatt...verkar det som att jag har en god natt? neee...istället har jag snöat runt på
flashback och spelat wordfeud.
Först nu som jag fattade att man faktiskt kan använda datorn istället för luren, så var ju givetvis tvungen att
hämta datorn till sängen istället :p
Intressant, ja väldigt.

Jag har börjat tappa hår i mängder. Läste runt lite om håravfall och grejer...har nog inget ärftligt :P
Men kan orsakas av stress bland annat...vad är jag om inte just stressad?!?
Inombords. Jag tänker och analyserar och jag får i princip panik när jag ägnar en endaste liten
tanke på denna jävla kukmisär. Jag gillar ordet misär. Kuk också för den delen.
Och nu skiter vi i mitt jävla håravfall, får väl bli flintis då. Finns ju mössor.


Annars då?
Jobbade 7-21 igår/idag...gick väl bra...lite småstressigt och småhalt på vägarna :p
Men vi "vikarier" fixade biffen galant! :)
Öh jo. Imorn fredag, sen lördag, då blire Luleå...
Undra varför så många är dryga i Luleå????


Jo nä men att..blev mest svammel...ska glo runt lite, kanske återkommer, man vet aldrig..
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0