SAUNA!

Åh fyfan vad skönt med bastu! :)
Helt jävla underbart! Orkade dock inte ta nån bastuöl, får väl bli nästa gång ;b
Nu är jag helt allena i huset, sköööööööööööönt!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på , ska nog bara sega framför datorn, är ju kul det med
säkert.
Lillhallen är numera vit, men orkar inte fota, fotar sen, när resten av väggen som
går upp till övervåningen också är vit :)

Kom på medans jag satt i bastun att jag lovat er att berätta vad som hänt på senaste, det ska jag.
När jag känner för det. Känns inte som att jag har lust med det nu.
Nu har jag fått komma bort från allt det där och vill försöka glömma bort allt skit.
Men när jag fått mer kött på benen så ;b jaaaaaaaoooooo

Nä alltså det blir mest en massa svammel när jag skriver nåt...så jag ska fortsätta spana runt lite.
Antar att vi hörs sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0