Nåjo.

Sitter ännu på mitt arsle framför datorn :p
Nä men, Linda har varit hit, vi har som vanligt softat på soffan :)
Mysigt! Linda åkte även och handlade frukt åt mig, i påsen hade hon
även gömt choklad ;) Tack min älskade vän! ;) <3
Bloggen vägrar göra styckeindelningar, så får bli massa streck istället :p
Svärmor håller på här, nu har spacklet torkat så bara slänga på tapeterna.
Hade visst missuppfattat, tapeterna räcker inte till köket :p Utan spacklet :p
Tänkte nämligen spackla med detta rullspackel då väggarna i köket har väldigt
mycket bucklor och hål efter panelen :b
Nåt annat har jag inte att berätta just nu tror jag. Hade vart fett och ta en premiärbastu
ikväll :b Men Toffie är fullt upptagen med att svarva och greja på firman :p
Får nog kanske ta den själv, det går ju också :)
Finska öl har jag ju också så ;) heheheheheh
Jaja nu ska jag snöa runt lite, vi hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Min blogg fungerar inte heller att göra radbrytningar.

2011-12-30 @ 12:15:31
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Är väl som vanligt med blogg.se :b

2012-01-03 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0