Godmorgon!

Sitter hemma hos min vän Linda. Körde min man på arbetet idag, därför är jag vaken vid denna tid.
Hade vart fint att få gå och jobba men eeeeei...jaja.
Nästa vecka blir det jobb iallafall. Funderar på att jobba nyår också, om det behövs folk så att säga.
Jag gillar verkligen inte dessa högtider. Plus att man ska fylla år också. Nä blä.

I övrigt händer inte mycket, jag packar och står i där i huset. Nu blir det flytt. Igen.
Till något mycket bättre!!!Fyfan vad skönt!;)
Snart kan vi börja leva igen :)


Nu ringer Gullis!:) Hej då!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej !



Flyttade ni inte in i huset nyss, & ni ska flytta igen ? :/

2011-12-12 @ 22:03:51
URL: http://theresebrynefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0