Fredag.

Har kört min man på jobbet, kunde inte somna om efter det, så satte mig här.
Lyssnar lite musik och funderar på att tillverka lite kaffe :p
Får nog bli så.

Kom hem till byn igår, åkte in till stan i tisdags...kände att jag behövde en paus ...en paus från allt
elände, men nu verkar det som att saker och ting börjar lösa sig ;) Men tänker inte gå in på
fler detaljer förrän sen ;) hihihihihihihihihi
Har varit med min älskade mamma, vi har varit på stan och sånt.
Har även grinat som ett litet barn och blivit tröstad av älskade mamma!
Mamma, lilla mamma, vad skulle jag göra utan dig ?
Umgåtts lite med bröderna också, Niklas är ju fullt upptagen, men med Micke har vi kollat film
och sånt :) Han följde även med till byn. Känns tryggt faktiskt. Nu har jag också någon från min familj här som
jag kan prata med :) <3<3<3


Jag ska jobba under hela julen, fyfan vad skönt! Saknar jobbet! Så jävla synd det här jävla systemet bara.
Grymt störande! Spelar ingen roll hur jävla snabb du är på att svara på sms...dom utbildade får ju först jobb...jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....hoff. Jaja. jävla less.


Nä nu ska jag lägga igång en panna kaffe. Vi hörs väl sen :)



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Nm

Men Kicki, utbilda dig:)

2011-12-09 @ 10:50:12
Postat av: Kicki

Yes jag ska, när jag vet vad jag vill bli :P

2011-12-10 @ 16:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0