2011-NYÅR-LISTA


Slänger in en sån här bara för att :)



Hur har ditt 2011 varit?
Både bra och dåligt.


Blev du kär i år?
Already in love <3

Vad önskar du att du gjort mer?
Trott på mig själv.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Ställt upp för människor.....

Vem har du umgåts med mest?
Linda och Amanda <3


Bästa minnet från 2011?
När vi skrev under kontraktet på huset:)


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Mer skratt och mer lycka!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Njaaa...


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Hahahaha, mest lugna sköna hemmakvällar i älskade byn <3


Vem/Vilka saknade du?
Jag saknar någon varje dag.


Största misstaget?
Största misstaget genom alla år jag gör är att vara så jävla naiv och tro
det bästa om folk jämt.

Hur många hade du sex med?
Svårt att räkna ut ;)


Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Jag tror inte, jag VET :)


Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Huset såklart!


Hur många kysste du?
Femtioelva.


Har du några löften inför år 2012?
Niiiiix, håller det ändå inte :b


Har du haft ett förhållande under 2011?
Aaaaaaaa


Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Bybostil :)


Vars reste du nånstans?
Varit till Sthlm, Piteå och Luleå bla :b


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att få fixa med huset :)




Jaja det var det....ska snöa lite. Hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0