Tisdag.

Ja hej!

Kom precis hem från Linda och Perra :) Linda färgade barret på mig.
Kände att det behövdes faktiskt. Jo. I gengäld ska jag färga hennes till helgen :)
För då är jag leeeeeeeeeedig!!! :)
Jobbar endast två dar denna vecka eftersom jag annars skulle fått för mycket
timmar...känns faktiskt skönt. Fast ändå konstigt.
Nu börjar jag ju bli van att springa där på jobbet :p hehe
Nå blir kvällsjobb imorn och på fredag iallafall :)

Tidigare idag var vi förbi i huset och spanade lite.
Mycket arbete som krävs, men vad gör väl det. Det får ta den tid det tar :)
Ska bli kuligt iallafall!! :) Jag längtar!



Dryg ääälläääääääää???

Jaaaaja...men nu ska jag kika lite. Vi hörs väl  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0