Hej på er ! :)

Ja det är som två veckor sen sist...har faktiskt varit skönt att vara utan denna blogg ett tag.
Vet inte men har nog tappat skrivförmågan eller nåt :p
Känner inte för att blogga lika mycket som förut....iofs har det ju sina orsaker...

Livet rullar iallafall på. Det har skett lite dödsfall och såna där tråkiga saker , men det
hör väl också livet till I guess.
Jag har jobbat den mesta tiden...saknat mina vänner som jag inte hunnit umgås med pga jobb.
Linda har jag äntligen fått träffa och umgås med igen, och det känns så skönt!
Att bara vara i närheten av henne och Amanda lugnar mig. Jag känner nån sorts ro när dom är i min närhet.
Kan icket förklara, men så är det! <3<3<3

Trots att jag jobbat hela sommaren och inte kunnat göra desto mer roliga saker så är jag ändå nöjd.
Har träffat så otroligt snälla, fina och underbara personer som satt sina spår i mitt hjärta :)
Så jag klagar inte :) eller jo lite...men det hör till ;p höhöhö

Framtiden är spännande, jag hoppas allt går väl för mig och min Toffie :) <3<3<3

Nu tänkte jag dricka lite mer kaffe och göra mig iordning för jobb!
Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0