Visdomständer.

Byxorna satt fint :) Känns najs, slipper man skicka tillbaka :p
Är dock lite skeptisk mot jeans, har blivit bekväm i leggings nu :p
Så nu när man sätter på ett par jeans känns det bara instängt och jävligt..
Ja ni fattar...men det ska väl gå an nångång :)


Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, tänkte ringa Linda och fara dit en sväng,
men jag orkar inte, sorry Linda ;b
Kanske hinner ses imorn innan jobbet, går kväll så :)

Öhhh...mina visdomständer har växt nu i några år, dom vägrar som växa färdigt,
just nu håller dom på växa igen, är inte skönt !!!
Vafan stannar dom i växten för?!? :P möhöhöhöh
Intressant.

Nä...känner att detta mest blev en massa svammel..ska fortsätta glo tv med min man.
Hörs :)


Har inga nya bilder, så får bli en
på PLU igen;)
Jävla tjat om plu nu förtiden...
Men nåt måste jag ju tjata om ;)

Kommentarer
Postat av: IdaWL

helt sant med det där leggings, förut hade jag bara jeans men nu känns det bara jobbigt..

2011-04-27 @ 07:31:38
Postat av: Kicki

Jo känns fett jobbigt! :p hehe

2011-04-27 @ 21:57:07
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0