Uppdaterar...igen :)

Hann inte fixa allt innan svärfar kom på besök, men det mesta hann jag med ;)
Så skämmas för att det är stökigt behöver jag inte ;b haha
Lomvik kom också precis :)
Blir väl att lyssna på deras motorsnack och dricka kaffe :)

Tänkte göra kyckling idag igen, köttet blir så jäkla bra när man
har det i en sån där stekpåse och sen in i ugnen :p
Toffie gillade dom också, han gjorde ju fläskfilé här för ett tag sen
och köttet blev svinbra :)
Skitintressant.

Ringde idag om mina mediciner igen...blir ännu ett besök hos någon läkare.
Får se vad man nu ska hitta på...kan ju säga att det kommer vara
det sista jag provar sen ger jag fan upp vad gäller att käka medicin...
KBT:n där sen...jag är uppskriven, men tydligen är det väldigt
populärt med just KBT så jag lär väl få vänta...som vanligt.
Men jag ger inte upp! Jag kämpar vidare istället :)
Allt löser sig :)

Jojo...ska ta lite coffeeeeeee nu , hörs sen :)


Imorn fyller Liam 3bast!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0