Underbar påsk! :)

Jäkla vilken lång helg det varit!
SKÖNT! Jag har fått vara med min älskade man! :)
Vi har vart nyktra, bara tagit det lugnt , mest glidit bil, faktiskt en hel del :P
Varit till stan nån vända också :) Plockade upp mina bröder och dom stannade över
natten osv osv osv, jag har alltså haft en underbar påsk! :)
Önskar dock att vi lagt oss i rätt tid, men det har vi ju såklart inte gjort ;b
Igår lyckades vi vakna 15.30 :D höhö.
Toffie är ledig idag också, så även jag. Imorn börjar jag också jobba.
Ska jobba hela veckan plus helgen, blir fiiiiint :)

Igår var vi och grillade förresten :) Lompan kom också förbi på en kaffe:)
Efteråt for vi och gled på byn, plockade upp Amanda och Linda också:)

Har väl nån bild från helgen :)








Orkar inte ladda upp fler! :b
Nu ska jag ta mer kaffe och betala räkningar.
Vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0