Töntlista i brist på annat.



Vad heter ni? Kicki och Toffe.
Hur träffades ni? via min lillebror;)
Är ni förlovade? inte än;)
Bor ni ihop? självklart.
Har ni barn? inte än ;)
Har båda körkort? neee Toffie blev ju av med sitt, men får börja ta det igen till sommarn:)
Kommer du ihåg er första kyss? haha jo klart!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var faktiskt Toffe!
Vem är äldst? Jag :b
Vilka stjärntecken är ni? Stenbock och Lejon
Vem fyller först på året? Toffe
Vem är längst? Toffe
Vem sjunger bäst? ingen :D
Håller ni i handen på stan? jadå :)
Var nån av er oskuld när ni träffades? hahaha nä.
Kände ni varann innan ni blev ihop? joodå vi svamlade ju på ett bra tag innan så;)
Vad har ni gemensamt? typ allt ;)
Blev du kär i första ögonkastet? kanske nu inte kär, men intresserad..
Har ni någon speciell låt? HAHA! jo faktiskt...svennebanan;b
Har ni några "fri kort"? inget sånt svammel!
Har ni stora framtidsplaner? att vi har!
Har ni gråtit i varandras armar? jadå, sånt är nyttigt.
Har ni varit utomlands tillammans? jo i Norge ;) mahaha
Vilket är ert bästa minne? finns många <3
Vem lagar bäst mat? båda två tror jag...
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? det som faller en in :b
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja om vi varit borta från varann så..
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nopes.
Blir du lätt svartsjuk? Njaaa..alla är väl sotis nångång.
Brukar ni bråka? ibland.
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela Toffifi är fin !!
Vad använder ni för preventivmedel? inga alls! ;)
Brukar nån av er prata i sömnen? båda två mest hela tiden :b




Ja jag vet att det är töntigt med dessa kärlekslistor, men har fan inget annat för mig.
Eller jo, nu ska jag göra kaffe och ta en snabbdusch.
VI HÖRS! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror jag snor den..

2011-04-05 @ 19:04:51
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0