Städaaaaaaaaaaa.

Går framåt det här...eller nåt :b
Lyckats ta tag i den feta disken iallafall! Tänkte plocka upp alla kläder jag slängt omkring
mig , föra ner lite skrot i källarn och rensa kattlådan.
Dammsuga bort allt jävla katthår som fastnar överallt och ingenstans!
Ibland är det fan jobbigt att vara kvinna......eller hur ? hoff.
Undra vad som hände med min glöd jag hade där i början ????
Fan njöt ju av att städa varje dag förfan!
Antar att jag blev less....som vanligt.
Jag lessnar fort som sagt.


Nåjo jag tänkte väl mest ta en paus ...måste man ta ibland.
Funderar på att dra till Konka och köpa mjölk så jag får lite
kaffe i mig..men vet inte om jag is ...jobbigt att klä på sig :P

Äh...ska fortsätta här så det blir gjort nångång.
Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0