Solig söndag.

Sitter i sängen och knaprar på en pizza, det växer i munnen.
Har det gjort ett par veckor nu...säkert medicinen som spökar ...igen..
Äter jag för mycket kommer det upp, ibland äter jag inte ens på en hel
dag.
Jag är hungrig, men får inte ner något. Svajnskumt.


Nåväl..är väl inte så där jättebakis från igår, det lilla jag drack och det lilla jag fick ner
gjorde inte så stor verkan på mig...
Linda sötnos blev alldeles för päisä innan vi ens hann till krogen, så Perra fick hämta
hem henne :b Trodde att det var jag som skulle va på storfyllan, men icke ;) hehe
For på Ferrum med lillebror, till enbörjan var det typ dött...sen från ingenstans kom det
massa människor :P
Trevligt att träffa folk, och att dansa :) Tror jag dansade med lillebror några gånger också :)
Innan jag drog hem hann jag ta några moves med LillEve och Mimmi också ;)
Fast jag har ju haft det roligare...tror jag blev lite depp när Linda var tvungen att åka hem, så
jag också tappade suget lite :P hehe
Äh kommer fler gånger ;)


Toffie for ut med skotern i vanlig ordning. Jag ska glo dator lite, sen ska jag nog
ta en liten vila på det ;b



Jag och Linda igår :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0