Lördag.

Godmorgon!

Strålande sol och här sitter jag.
Kanske för att jag vaknat nyss, kan ju va det :p
Lägga igång lite kaffe och piggna till...ta en jävla promenad eller nåt sen.
Vägrar fan sitta inne.



Igår fick jag visa mitt jävla leg hundra gånger!
Först när jag skulle köpa en trisslott, sen en gång till, en gång till, en gång till...
Sen när vi var på Statoil när jag köpte cigg...men då vart jag fan less!
Tänkte dra till med en fett dryg kommentar åt bruden i kassan som
var yngre än mig..men jag höll mig, istället röck jag körkortet från hennes hand
när hon studerat det :P
Varför studera? Kolla om det är jag på bilden, ge den sedan tillbaka.
Man kan inte ha körkort om man är under 18......!!!

En annan gång var jag på svindåligt humör och handlade nåt på Luossakonsum..
Bruden som jag vet är yngre frågade leg, jag vart less och sa :Jag är då äldre än dig iallafall!
Flickstackarn blev rödare än rödast i fejjan och ögnade fort på leget och gav sedan tillbaka det :P

Ja alltså, det är kul när folk tror att jag är typ 17 och sen kollar dom legget och fattar ingenting;b
Haha, jag kommer få visa leg i mååååååååååånga år till :)
Egentligen är det inte så farligt , men igår vart jag fan less alltså :P hehe


ROLIGT INLÄGG OM LEG VA? :)

Kommentarer
Postat av: X

Men på affärer är det lag på att dom måste kolla leg på alla som köper cigg/öl! :)

2011-04-09 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0