Inte så jätteintressant inlägg.

Kycklingen står i ugnen, om ca en halvtimma ska jag lägga på riset :b
Blev en sen middag idag, inte så noooooooga....
Så himla intressant! :)
Toffie och Lomvik for ut i vanlig ordning, tror dom skulle fixa nåt
med Toffies moffas bil...den krånglar typ jämt...nå det är ju en volvo så :P
Mahahahahahahah ;b


Okeeeej?

Såg precis att det där jäkla programmet "Mamma byter bo" börjar idag...
Alltså ursäkta, men har tv4 brist på fantasi eller ?
Verkar inte bättre.
Man kanske skulle dra fingrarna ur nångång och fixa den där jävla boxern
så man kan se lite fler än tre kanaler :P
Går som segt....vi har bott här snart ett år :p möhöhöhöhö...

Hittade en bild på Amanda :)

Snygging! :)


Sen hittade jag en till bild som jag fotade sist vi var i stan :p
Bilden är rätt töntig i sig..men var tvungen att fota..
För det är inte OK att ha en sne stjärna på huven ;)

Sen vet jag inte om jag hade förstört stjärnan med
att linda motorvärmarkabeln runt den ;b


Hoppas att ingen av er äger bilen och blir skitsur nu :P
Men en hel stjärna ska man ha ! höhö


Nä nu är det slutsvamlat! Ska kolla till kycklingen.
Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0