Hej alla mina vänner och ovänner!:)

Ja vi slänger väl in nåt inlägg :) Verkar ju vara några tappra själar som
hänger här så :)
Tack för det!

Jag börjar väl känna mig bättre nu...har varit lite upp och ner på senaste.
Men det mesta brukar lösa sig! Ibland tar det tid, ibland inte.
Nu tog det några dar...Allt är väl inte bra, men det mesta faktiskt :)

Veckan efter påsk ska jag jobba :)
Har frågat om jobb till påsk också, men alla ordinarie skulle visst jobba...
Extra betalt tackar väl ingen nej till ;b
Nå har iallafall meddelat chefen och även personalen att jag gärna jobbar :)
Jo så att så äre med det...


Linda den jäveln har fått mig att börja glo Big Brother :p
Äh...var väl kanske lika..alla snackar ju om det där programmet, kan ju va kul
om man fattar vad fan folk pratar om när det väl pratas :p
Jååååå....så har väl hängt hos Linda en hel del ;)

Jaja, jag ska kika runt lite. Hörs väl sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-18 @ 11:14:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0