:)

Okej nu har jag faktiskt uppdaterat rätt mycket :p
Inte nu för att det har varit så grymma inlägg men ändå ;b
Kom in för en stund sen iallafall, for ut på byn med Linda en sväng och kollade,
vi fann dock inget intressant, men skönt att få komma ut lite :)
Maten blev väl okej, men slängde typ allt på tallriken :(
Växte i munnen igen...fyfan vad jobbigt alltså!
Nånå..jag kanske går ner i vikt :P höhöhöhöhö
Nä men på riktigt, det är fan jobbigt att vara hungrig, sen när man väl äter
går knappt nåt ner...inte nu för att jag vill svulla som fan, men mat i magen
vill väl alla ha...jo...jag tror....


Tror inte det händer desto mer ikväll...jag skulle byta sängkläder och
vädra täckena och kuddarna ute, men det hann jag inte med, kanske imorn :)
Onsdag och torsdag ska jag jobba :) Härligt!

Nää jag tar ett bloss istället!
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0