Duktiga jävla idioter!

Jahaja!
Ringde in förra veckan och ville ha nytt recept på min
nattmedicin, åkte in till Apoteket idag, men idioterna har gjort allt annat
än att signera ett nytt recept!
Sällan jag får bråka...voi voi.
Ringde givetvis upp igen...utan svar....tack. Ungefär.

Förhoppningsvis kanske jag är såpass trött ikväll att jag somnar iallafall.
Fan imorn ska jag ju jobba..!

Nå allt kan ju inte va en dans på rosor jämt...



Annars så gör jag inte så mkt, Toffe kom hem, sen åkte han ut med skotern igen.
Tydligen folk på Joggis...
Toffe erbjöd sig att hämta mig från isvägen..men jag tror jag skippar det!
Eller jag vet inte...hoff..blev rätt matt nu kändejag...får se.

Äh ska inte tråka ut er!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0