Detta fält måste fyllas i.

Hejhej hej hallå!

Tog en skön powernap efter jobbet. Najs!
Sen vet jag inge mer. Typ.
Mycket roligt inlägg.


Tänkte väl åka på OK och hämta ut paket ;)
Jäääää, hoppas det är mina nya mjukisar!
Tror jag beställde nå jeans också...ska bli kul och se om man får på dom..
Har ju redan skickat tillbaka ett par pga att dom var försmå;)
Men! JAg har gått ner fyra kilo faktiskt!
Märks på tuttarna :( hahahaha.
Nä men seriöst..dom försvinner fan när jag går ner...men arslet, det består!!!!!
YEeeee!

Nä ska sluta svamla och åka iväg.
Vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Tina

& tur är väl det! ;) Att röven är kvar :p

2011-04-26 @ 19:50:21
Postat av: Kicki

Ja visst fan är det ju det ! ;)

2011-04-26 @ 20:58:07
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0