VINTER.

Tror minsann jag sovit klockan runt!
Riktigt skönt faktiskt!
När jag sedan kliver upp ur sängen ser jag SNÖ! SNÖ på backen!
Den första snön föll här i byn igår för första gången, men det
smällte ju bort lika fort, men idag tror jag att snön kom för att stanna :)


Nu blir det vinterhjulen på, Toffie är inte alls glad, för nu blir PLU inte lika fet längre
när man tar bort 19tummarna :P Plus att han fått montera extraljusen
också, det gillar han inte, fult tycker han :b
Haha, dom har oerhörda problem dom där bil killarna :P
Vem bryr sig?
Nog för att det är snyggt att se en stylad bil osv osv osv...
Men här bör vi ju tänka på säkerheten i första hand...


Så mycket intressant!


Tror bestämt jag kliver upp ur sängen en gång till och gör kaffe !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0