Vanilj & Kanelbullar.

Goddag!

Känner verkligen hur dålig jag varit på att uppdatera dom senaste dagarna.
Men vafan...ibland behöver man en paus. Iallafall jag.
Jag menar, vem fan bryr sig om att jag städat eller bäddat sängen ?
Eller om jag dricker kaffe och glor tv ?
Eller om jag är ute på byn...eller om jag målar eller om jag nu gör vad fan som helst.
Kanske nån...vem vet.


Har iallafall funderat på om jag skulle baka vanilj och kanelbullar idag :)
Det hade varit nåt!
Och så har man ju nåt att göra också en stund...
Jo...nåjo men ska kika vad som behövs sen ska jag på Konka.

Ha det väl så länge!

PÅ ÅTERSeende!

Kommentarer
Postat av: IdaWl

åååh vad gott med vaniljbullar!!

2010-10-11 @ 15:20:21
Postat av: Kicki

Yeeeaaah :)

2010-10-11 @ 16:09:48
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0