Mycket text så här på morgonen.

-Älskling, älskling, äääälskling, ääääääälskling! Kan du snälla köra?
-HOOOOOOOFF!!JAJA gå och starta bilen så den är varm!



Kände mig måttligt jävla less, har sovit som en sopa under natten och så måste jag stiga upp
redan nu ..
Iofs hade jag kunnat svara nej..men fan...jag vet hur det är att gå till jobbet
på mornarna då det är iskallt ute, ett rent jävla helvete! Blää...
Nog för att han har vespan, men det är ju glashalt ute nu..inte kan man ju åka med den..

Ska bli jävla fint när han får tillbaka det där rosa lilla plastkortet.



Nu tänkte jag väl bara dricka upp mitt te och fortsätta sova en stund, måste
fan ner i tvättis och plocka upp tvätten som vart på tork hela natten..jo..

Råkade klicka in mig hos folk
jag känt, umgåtts med osv osv...kändes skumt..

-Har jag verkligen varit med den där ? eller  - Vad konstig han/hon blivit!
eller  -Jävla vad fin i kanten man gått och blivit då !


Typ såna reaktioner fick jag :P haha
Mest reagerade jag på folk som
blivit så otroligt fina i kanten och är så himla mogna och vuxna.

Jag är inte mogen, men jag är vuxen, lek och stoj kommer alltid finnas i min vardag.
Man lever bara en gång och bör ta vara på den tiden.
Det kommer komma en tid , då jag också måste börja tänka på att tagga ner lite,
tiden då barn kommer med in i bilden...men just nu finns inga barn, därför passar
jag på att vara lite extra omogen!


Nåjo..men nu ska jag vila en stund...
Hörs sen :)


HAHAHA, alltid stör det någon;)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: ia

haha jo det är DH :)

2010-10-26 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0