TjOsAn!

Hunnit pyssla här hemma lite.
Toffie kom hem på lunch så körde honom tillbaka sen..
Passade på att svänga förbi Konka igen och köpa sån där
WC-anka eller vad det heter :P
höhöhööh.
Jo.

Just nu tar jag bara en paus, har lagt på riktigt kaffe som jag väntar på ska bli
klar :P
En två koppar innan jag fortsätter gör susen.

Jepp..





"Följ ditt hjärta, hjärtat kommer att säga ifrån när det gör för ont."

Det sa min vän Mimmi till mig för länge sen när jag var nere, måste nog vara det
klokaste nån nånsin sagt till mig! Jag följde mitt hjärta, och det slutade lyckligt.
Kommer aldrig glömma dessa vackra ord. Tack min vän.
<3



Näää...ska fortsätta med det jag höll på med ..

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0