Tjo bre, vad händer yao ?

Hej på er!


Som ni kanske märker har jag varken tid eller lust att skriva något här när jag har besök.
Men tänkte att jag kanske ska skriva ett litet inlägg iallafall :)

Igår sminkade vi varann och Hannah gjorde 6 nya hål i öronen på mig :P
Och så har vi till och med varit töntiga och fotat oss :P
Kan lägga ut två bilder :P Resten lägger jag på FB;)






Ikväll ska vi ut i skogen och göra lite grejer ;) Kommer bli asnice!
Förresten här har ni en bild på hur Hanna klippt mitt hår...
Längre på ena sidan :P Jag gillar det! Och så är löshåret liiiiiiite ljusare än det vanliga,
men det gör inget :P



Nåjo, men nu ska jag ta mer kaffe !
Hörs sen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Kicki!

Jag har varit inne på din blogg några gånger tidigare, men aldrig kommenterat och tänkte göra mig till känna nu. Det är ju alltid roligt att få veta vem som följer ens blogg. :) Det är kul att du uppdaterar så himla ofta, alltid något nytt att läsa om varje gång man kikar in!



Modigt av dig att klippa håret! Det blev ju skitsnyggt och den turkosa ögonskuggan var också lagd så himla bra. Det är spännande att läsa om det du varit med om. Jag tror att det i slutändan bara kommer att göra dig starkare! Jag gillar också att du inte är rädd att säga vad du tycker. Stå på dig!



Hoppas att det är bra med dig!



Kram

Erica

2010-10-04 @ 00:35:34
URL: http://erreb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0