Söndag kväll.

Myst på i vanlig ordning, glott tv och sånt där :)
Toffie den jäveln har däckat igen. Killen som gillar att sova !
Jag själv väntar på Parlamentet. Sen efter det kanske man kan
börja tänka på refrängen ;p


Tog en lång skön dusch här tidigare, for sen till OK och inhandlade lite cigg
och sånt där roligt i hopp om att Toffie kanske vaknat tills jag kommit hem igen ...
Men icket. Får nog försöka väcka honom här snart.


Ja jävla Toffie bör känna sig ärad,...nästan ett helt inlägg bara skrivet om honom ;p


Min gosse<3



Jaaaaoo..måndag imorn, igen...inget planerat.
Mer än tvätt.


Äh...ska försöka få upp min man !

Vi hörs !
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0