SKOOOOOOR!

Varför nöjer man sig aldrig med det man har ?
Varför vill man alltid ha så mycket för ?
Jag är då sån iallafall...mycket vill ha mer!
Fast nu förtiden har jag blivit bättre med det där att slösa pengar hela tiden och så..
Toffie som har hjälpt mig till min "braiga" ekonomi jag har idag, tackar jag honom för!
Förut var jag TVUNGEN att alltid köpa allt hela tiden ...och så var cashen slut innan månaden
var slut...men nu räcker mina pengar hur bra som helst :)
Fiiiint!

Varför jag kom på detta...haha, jaa jag sitter och kikar på skor igen :P
Känns som att det är längesen jag inhandlade ett par skor ;)
Hade varit fint med nå nya vinterskor kanske ...sånt man ser...

Japp, ska kika vidare jag, men jag återkommer!



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0