Ruu ruu ruuub RUBRIK!

Jag håller på städar och står i, men det känns som att jag inte kommer
någon vart, jag börjar med en sak, avslutar den inte, utan fortsätter
på nästa, så just nu ser det ut som satan här, ser inte ut som att jag städar,
mer som att jag stökar ner :P
Äh...det löser sig...

Jag tappar lusten rätt fort till allt nu, till och med till städningen som jag
fan älskar att göra !
Haha, det är väl nån av mina faser igen :P

Just nu har jag lust att skita i denna städning  och gå ut och skrapa PLU och
ta ett varv på byn...men väntar nog tills Toffieälskling kommer hem :)
Han gillar också att sladda ;)


Jahaja..nä nu ska jag fortsätta här med nåt..

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0