Parlamentet.

Godkväll!

Sitter och glor Parlamentet. Har inte gjort desto mer idag, vi var förbi på OK och köpte
nån konstig spray till vespan.
Toffie hade fått punka nu under helgen och sprayen ska tydligen funka..osv osv osv..
Åkte till AN och fyllde det där i däcket på vespan, sen for vi hem igen ...
Grymt intressant jag vet ...

Resten av denna dag blir väl bara att spendera framför tvn, dricka lite
kvällskaffe och bara vara :)

Imorn är det redan måndag, har inte planerat in nånting speciellt, mer än
att jag ska hjälpa svärmor med lite grejer.
Tisdag-onsdag blir det stan..har ingen lust. Hatar att köra bil på landsväg under vintern
pga bilkraschen då vi voltade ...får sån ångest...
Så bilen tar jag inte, då åker jag hellre buss. jepps.
Dock måste jag ju försöka komma över den där rädslan...men känner att jag inte har lust med
det, just nu ...iallafall...

Jojo, men ska fortsätta glo Parlamentet nu, hörs väl sen :)



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0