Olust.

Godmorgon!

Har inte ens lust att skriva ner något hit, men på nåt sätt
känns det som att jag måste ? :P

Vaknade av att en av mina fina vaser for i golvet och gick sönder:(
Jävla kattskrällen! haha.

Nåväl...bussresan igår tog ju priset...inte nog med att vi fick stanna och skrapa bort is från rutan och
tuta på nåt stolpskott som ställt sig mitt på vägen för att kissa, fylleTore var ju även med på bussen.
I början var det väl ingen fara, jag pratade finska med honom, och han vägrade tro på
att jag var 25 osv osv osv osv...
Men sen när bussen väl började rulla höll han ju aldrig käften...!!!
La headsetet i öronen och lyssnade radio, men likförbannat hördes gubben!
Ja tillslut vart ju alla irriterade, Nisse ställde sig tillochmed upp och skällde på gubbjäveln.
Nåväl...vart väl en halvtimma försenade också till råga på allt! :P
Ähh...nästa gång jag ska åka buss och han är med...får dom antingen kasta
ut honom, eller så ger jag fan i att ens hoppa på bussjäveln!

Så är det!


Vårt hem ser ut som ett bombat horhus, ja enligt mitt tycke iallafall, så det är väl typ det
jag ska pyssla med idag, städa :)
Kanske dra på promp med Ia, men det snöar ju :P haha.
Vi får se hur det blir :P

Nå ska kika runt lite...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den gubbe är så otroligt jobbig när han packad!!

Men han har blivit avsläng från bussen förut, oftast har bussenchauffören lämnat av honom i svappis. SÅ har han fått ta nästa buss ist!

2010-10-21 @ 12:19:10
URL: http://caspian.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hoff...gubben är ju snäll och trevlig..men så jävla jobbiiiiig! sen började han sjunga för mig och vägrade sluta förrän jag la in headsetet och lyssnade radio...

ja den resan var mer jobbig än någonsin förut :P

2010-10-21 @ 12:31:48
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0