Lite gnäll.

Sitter och ser dum ut, endast.
Har inte orkat göra nåt i städväg och jag har heller inte orkat byta sängkläder.
Dock hade jag tänkt göra det nu snart...så skönt att sova i rena sängkläder!
Helt underbart!

På torsdag ska jag in till stan med bussen, då ska jag umgås med min vän Tinko<3,
vi tänkte väl gå och kika på stan efter nån nice pyjamas och sånt där trevligt :)
För på fredag blir det pj-party! Härligt!



Sen stör jag mig på vissa människor som beter sig som om dom vore
den enda på jorden.
Egoistiska idioter som bara tänker på sig själv!
Egoister kommer man väl aldrig bli av med, men har man barn, då borde man tänka om.
Tyvärr gör inte alla det!
Och det är DET som  stööööööööööööör mig!!!!
Jag har själv inga barn, jag ska väl inte säga nåt, men vilken normal människa som helst
förstår väl att man inte är nummer ett längre när man har barn???
Eller ?
Nu har jag inte inriktat mig på någon speciell, utan bara överlag...
Finns många idioter som skiter i sina barn.
Det är rent ut sagt förjävligt!




Och med det sagt ska jag göra något annat.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0